Tentang Pemilik

My photo
Kemaman, Terengganu, Malaysia
Lone Ranger

Jun 6, 2012

6 june 2012


hari ini merupakan hari terakhir hub aku n dia. walopon da lame retak, tp still utuh & hari ni adalah penghabisan. aku pon xsangka jd mcm ni lps drp bgn tido. sbb seharian pnt wat kj di opes... byk kj sbb ari ni ade meeting. soo aku kne la kj hard. 
siang td aku xdpt nk reply msj sgt, sbb byk kj.. tp org tu xfhmm... so aku xreti da nk bg dia fhm.. kalo nk bg dia fhm gak , sng je... dtg tgk tmpt aku kerja n suasana.. kalo aku ni tukang sapu xpe jgk. leh jgk msj time duk menyapu...


1) itu salah aku sbb aku xreply msj dia. kalo aku dpt reply mmg aku nk reply. tp mase x cukup. lau dpt 30 jam sehari br lega rase nye.. tp mase ade 24 jam.. setiap msj asyik aku je dipersalahkan. ayat plak tuning mcm tinggi. aku bc pon sakit ati. so drp aku sakit ati baik aku kiv dl msj dia. nnt aku xdpt nk siapkn kj dgn baik.
2) aku ade sejarah silam


aku xsalahkan dia sbb sblm ni aku ade wt salah ngn dia. sbb salah aku tu la wt dia beaware ngn aku. so aku fhm keadaan itu. tp aku masih cool.. dia nk kate ape, kate la...jnji tuhan je taw ape aku wat. aku berubah tp perubahan aku tu mcm xde value... asyik duk flashback. penagih dadah masuk lokap balik sbb ni la.. org duk sebut2 kesalahan dia yg lepas, so keadaan tu lbh kurang mcm aku.. aku xreti nk ckp ape. aku hanye bersabar. kate la nk kate.. aku taw ape aku wat.
3) aku serabut.


sp x serabut asal msj je nk kne diamarah... serabut..serabut... sabar aku ade limit.. u pon same... tp kalo org da sebut byk2 kali org x buat tlg la cool skit. bincang elok2.. mcm mane nk ajk aku bincang lau dtg trus mrh2.. nk masuk umah org pon bg la salam dl...lembut skit hati org ni nk sambut...
aku pasrah pe yg berlaku. aku xmau cr yg lain da.... aku da penat...

x

No comments:

Post a Comment