Tentang Pemilik

My photo
Kemaman, Terengganu, Malaysia
Lone Ranger

Dec 24, 2010

sekolahku..syurgaku

ILMU PENYULUH HIDUP
Menuntutlah ilmu sehingga ke Negeri China
 aku menuntut tidak sampai ke China
paling jauh pon aku menuntut ilmu ke Negeri Selangor
sedar x sedar da 8 thn aku di sini...
hihi... Selangor ooo Selangor...

PRIMARY school

SK Rusila, Marang
 (1995-2000)



SECONDARY school

SM (A) Marang, Terengganu 
(2001)


SMK (A) Durian Guling, Marang
 (2001-2002)

Maktab Tentera Di Raja ,KL
(2002-2005)


SMK Sultan Sulaiman, KTrg
(2006-2007)


Terengganu Skill & Development Center
(2007-2008)



Kolej University Islam Antarabangsa Selangor (KUIS)
(2008-201?)
________________________________________________________________



CHOOSE LIFE
selepas ini ape plan aku???
aku pon x pasti sama ada nk sambung blaja lagi or kerja terus...
ade hati nk amik Master.tapi dalam kepala ni nk kumpul duit plak..
tapi......
bila da masuk kj, nnt masalah jugak...
sbbnye.... aku ni jd malas plak nk pgg buku semula...haha..
teruk bebenor kn...ape2 pon aku ade matlamat aku...
xsemestinya nk berjaya kene ade kelayakan tinggi kn..
pengalaman pon penting...
setakat aku bekerja sebelum ni..
boss tanye pandai ke x nk buat kerja di tmpt kj nye..
penah kj ape sblm ni & kat mane... tu je..
x tanye plak ade sijil ape2..

ape2 pon... belajar tu penting... ilmu tu perlu dituntut sehingga ke liang lahad...

semoga berjaya ke pilihan masing-masing..........

No comments:

Post a Comment